Szkoła Podstawowa w Toporzysku im. Jana Kochanowskiego

TECHNOLOGIE Z KLASĄ- ZAKOŃCZENIE PROGRAMU

Klasa I zrealizowała  kolejne 4 lekcje  poświęcone programowaniu. 

 

Cały czas pomagaliśmy  Kodeuszowi- robotowi , którego statek kosmiczny rozbił  się na nieznanej planecie, a on sam stracił pamięć.

 O pomoc w naprawie pojazdu i zaprogramowaniu drogi powrotnej do domu prosił pierwszaków  na kolejnych lekcjach.

Jak stworzyć projekt w aplikacji ScratchJr?

Jak zaprogramować grę w aplikacji ScratchJr?

Dzięki zaangażowaniu dzieci w czasie zajęć : Jak się programuje w aplikacji Scratch? Jak zaprogramować interakcję w Scratch,u? Kodeusz naprawił  statek kosmiczny i wylądował na swojej planecie Supreum.

 

Polecane strony

      MEN

Kuratorium Oświaty
Parafia w Toporzysku
Inspektor Ochrony Danych

Dariusz Kozłowski

e-mail: dariusz.kozlowski@cbi24.pl

Dziennik

Farmona

Zakończenie Roku Szkolnego Za:

Licznik odwiedzin

232414
DzisiajDzisiaj64
W tym miesiącuW tym miesiącu797
WszystkieWszystkie232414

Projekty, programy i akcje