Szkoła Podstawowa w Toporzysku im. Jana Kochanowskiego

PODSUMOWANIE INNOWACJI PEDAGOGICZNEJ „MALI ODKRYWCY.EKSPERYMENT I DOŚWIADCZENIE W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ”.
„Nie zmuszaj dzieci do aktywności,
lecz wyzwalaj ich aktywność.
Nie każ myśleć, lecz twórz warunki do myślenia.
Nie żądaj, lecz przekonuj.
Pozwól dziecku pytać i powoli rozwijaj jego umysł tak,
aby samo chciało wiedzieć…”
Janusz Korczak
MALI ODKRYWCY EKSPERYMENTUJĄ I DOŚWIADCZAJĄ
Tuż po feriach mali odkrywcy zwarci i gotowi rozpoczęli kolejny semestr, a wraz z nim świetną naukę poprzez zabawę. Tym razem eksperymenty wymagały od nas niezłej organizacji. Mały bałagan, który był efektem ubocznym naszych czarodziejskich zmagań, został w porę usunięty. A oto fotorelacja z naszych zajęć.
MALI ODKRYWCY EKSPERYMENTY I DOŚWIADCZENIA W KLASIE II I III A W RAMACH PROWADZONEJ INNOWACJI
To już niestety jedne z ostatnich przedsięwzięć w ramach prowadzonej w klasie II i III a innowacji pedagogicznej „Mali odkrywcy. Eksperyment i doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej”. W marcu spotkamy się po raz ostatni, podsumujemy cały rok ciężkiej pracy i przeprowadzimy doświadczenia, które mamy nadzieję zapamiętać na długo, a na razie zapraszamy do fotorelacji z grudniowych i styczniowych zajęć, które dostarczyły nam wiele radości.
WRZEŚNIOWE EKSPERYMENTY I DOŚWIADCZENIA W KLASIE II I III A
W ramach prowadzonej innowacji pedagogicznej "Mali odkrywcy- eksperymenty i doświadczenia w edukacji wczesnoszkolnej" uczniowie klasy II i III A aktywnie rozpoczęli kolejny rok szkolny.
MALI ODKRYWCY. EKSPERYMENTY I DOŚWIADCZENIA W EDUKACJI WCZESNSZKOLNEJ
Eksperyment i doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej to istotne terminy, które wywołują wiele emocji i radości na twarzach dzieci. Ciekawość otaczającego świata jest motorem rozwojowym młodego pokolenia, więc aby proces nauczania przyniósł pożądane efekty, a przede wszystkim był ciekawy dla ucznia, musi on mieć charakter obserwacyjny i doświadczalny.